Reference
Web s nízkou návštěvností a minimum objednávek. Přesně s těmito problémy nás kontaktoval klient z agentury ProfiEvent. Zmapovali jsme situaci a vytvořili design a branding, který přesně kopíruje potřeby a požadavky agentury tohoto zaměření. Efektivní správa výkonnostních kampaní a kvalitní textový obsah záhy přinesl kýžené ovoce v podobě stabilní návštěvnosti a uskutečněných objednávek.
Audit webu, branding a PPC kampaně
V první fázi jsme realizovali čistý web v moderním designu s výraznými konverzními prvky. Nedílnou součástí bylo také vytvoření čtivých textů, které obsahují správná klíčová slova optimalizovaná pro internetové vyhledávače. Zákazník musí při příchodu na stránku na první pohled vidět, kdo jste, co děláte, a že to děláte dobře. Po vytvoření webu jsme se pustili do pravidelné měsíční správy on-line kampaní. Máme velkou radost, že už po pár týdnech začalo stránky klienta navštěvovat více potenciálních zákazníků a přibylo také uskutečněných objednávek.
Klient: | ProfiEvent |
---|---|
Spolupráce: | Od roku 2015 |
Realizace: | Audit webu, branding a pravidelná správa PPC kampaní |
Online: | http://www.profievent.cz/ |