Jak jsme klientovi zajistili dlouhodobý růst správou sociálních sítí v oboru, kde byste to jen tak nečekali! | Grapefruit

Jak jsme klientovi zajistili dlouhodobý růst správou sociálních sítí v oboru, kde byste to jen tak nečekali!

calendar 22. července 2021

Sluchadla Jančík – Dobrýsluch.cz 

S výrobou a opravami sluchadel mají Sluchadla Jančík zkušenosti již od roku 1982, od roku 1989 fungují jako jedna z prvních soukromých společností v ČR. Již v roce 1990 též získali výhradní zastoupení dánských firem Oticon a Interacoustics, které v Čechách a na Slovensku stále zastupují. Doposud tato firma dodala sluchadla více než sto tisícům spokojených zákazníků.

Značka Oticon představuje nepřetržitý vývoj sluchadel již od roku 1904 a drží řadu prvenství při zavádění nejmodernějších technologií. Rozsáhlý výzkum na poli elektroniky, miniaturizace, ale i biologie lidského mozku dnes umožňuje vytvořit sluchadla, která jak vzhledem, tak vlastnostmi odpovídají přesně Vašemu životnímu stylu. Sluchadlo tedy pouze nezesiluje zvuk, ale pomáhá vám se opět začlenit do aktivního života.

Naše spolupráce

Naše společná cesta začala už v roce 2015, kdy jsme dostali nelehký úkol – zaměřit se na výkonnost webu a pomoci tak firmě Sluchadla Jančík do světa onlinu”. Prodej u této firmy totiž fungovala a nadále funguje primárně v offline” režimu – k zakoupení sluchadel je potřeba osobní schůzka na pobočce. Přechod k prezentaci v online prostředí byl tedy o něco složitější, ale my se toho nezalekli. Pustili jsme se do optimalizace, přidali konverzní prvky a nastavili přehlednou strukturu webu, jenž ladí s čistotou sluchu, kterou sluchadla nabízí. Vytvořili jsme také microsite pro sluchadlo Oticon OPN, zajistili kódování, grafiku i texty, které vyhledávače i zákazníci milují. Dále jsme v dubnu 2018 rozšířili spolupráci o správu facebookové stránky a výkonnostních kampaní, která trvá dodnes. 

Dlouhodobý růst – to je naše hlavní doména!

U Sluchadel Jančík jsme se zaměřili na Facebook, kde jsme do propagace na stránce nazvané Dobrýsluch.cz zapojili  interní a externí (zdroje značky Oticon) obsah. Facebook, jako hlavní kanál pro prezentaci sluchadel, jsme zvolili kvůli naší primární cílové skupině – lidé ve věku 50+ let, která je nejvíce aktivní právě na této sociální síti. Publikujeme vždy 2 příspěvky týdně a zapojujeme fotografie sluchadel, produkty z e-shopu, sezónní a akční nabídky, zákulisní fotografie a videa. Navíc jsme zde zapojili do propagace pravidelnou měsíční výkonnostní kampaň na Facebooku. Pro prezentaci výsledků jsme si vybrali období od roku 2018 do března 2021.

Od zahájení spolupráce týkající se správy sociálních sítí v roce 2018 se nám podařilo pomoci firmě Sluchadla Jančík zajistit dlouhodobý růst, který se projevuje jak v návštěvnosti webu,

tak v dosahování nastavených cílů.

Když navíc porovnáme čtyřměsíční období před zahájením spolupráce v rámci správy sociálních sítí  (tj. leden – duben 2018) se stejně dlouhým časovým úsekem po jejím zahájení (tj. květen 2018 – srpen 2018), vidíme skvělé výsledky! Za takto krátkou dobu spolupráce se nám podařilo publikováním vhodného obsahu se správným zacílením a nezbytnou navigací uživatelů na relevantní odkazy dosáhnout navýšení splnění cílů o 177 % s 5% nárůstem návštěvnosti webu Dobrýsluch.cz. Na těchto číslech je vidět, jak jsme  úpravou publikovaného obsahu na Facebooku dokázali návštěvníky webu navést tam, kam náš klient chtěl, a to i při, prozatím, menším navýšení celkové návštěvnosti webu. V porovnání stejných období jsme zaznamenali i 44,25% nárůst organického dosahu.

Díky pravidelné propagaci a aktivitě na Facebooku navíc stále narůstá i počet fanoušků stránky Dobrýsluch.cz. Od počátku spolupráce vzrostl počet fanoušků o 112 %!

Dodejte svému projektu šťávu!

Ve správě sociálních sítí jsme jako ryba ve vodě. Nebo jako grap na stromě.

Zjistit více

Koronakrize? Nikoliv!

V období tzv. “koronakrize” datované cca v polovině března 2020 zaznamenala velká část podniků propad ve svých online i offline aktivitách, ať už se to týkalo návštěvnosti webových stránek, či prodejů a dalších aktivit. Propad výsledků námi sledovaných metrik jsme zaznamenali i u Sluchadel Jančík, nicméně jak je vidět, rychle se nám podařilo vrátit se k takřka původním číslům.

Navíc se nám dokonce podařilo na Facebooku dosáhnout růstu v tomto období oproti stejnému období předchozího roku. Dokázali jsme zvýšit i průměrný organický a placený dosah, stejně tak průměrný počet reakcí na postovaný příspěvek.

Jak se nám podařilo dosáhnout takových výsledků?

U správy Facebookové stránky Dobrýsluch.cz sledujeme aktuální trendy v oblasti sluchadel a pružně na ně reagujeme příspěvky a informujeme zákazníky o důležitých změnách. Novinky pravidelně konzultujeme s klientem. Rovněž se snažíme o pestrost sdíleného obsahu – využíváme produktových a instruktážních videí společnosti Oticon, zapojujeme fotky ze zákulisí firmy, propagujeme samotná sluchadla i doplňkový prodej na e-shopu. Využíváme i kladných referencí spokojených zákazníků. Nepodceňujeme však ani placenou reklamu. Zapojujeme pravidelnou měsíční výkonnostní reklamu. Samozřejmostí správy facebookové stránky pak je reagování na komentáře a zprávy, kde se snažíme zákazníkům odpovědět i na ty nejzáludnější dotazy.

V době “koronakrize” nám v udržení aktivity na facebookových stránkách pomohlo i sdílení dalších aktivit majitele firmy Sluchadla Jančík, které se přímo netýkaly sluchadel samotných, ale zaměřovaly se na pomoc zdravotníkům v nastalé pandemické situaci.

Dalším úspěšným faktorem pak bylo nabídnutí konzultací týkajících se výběru sluchadel v online formě a též bezkontaktní možnost servisu sluchadel.

A co dál?

V budoucnu s klientem plánujeme zapojit videa rozhovorů se spokojenými zákazníky, které by pomohli ještě více nahlédnout do zákulisí firmy Sluchadla Jančík. Též plánujeme rozšířit e-shop o sluchadla samotná, kdy by se přes objednání sluchadla náš klient propojil se zákazníkem a došlo tak ze strany Sluchadel Jančík k pozvání na osobní konzultaci. Navíc s klientem uvažujeme o tvorbě blogu s odbornými články ohledně sluchu a sluchadel.

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Nebo vás jen zajímá více informací? Zavolejte nám, 777 099 328, nebo nám napište e-mail na info@grapefruit.cz či vyplňte kontaktní formuláře. My se vám obratem ozveme.