To nejlepší z Grapefruitu za rok 2019 | Grapefruit

To nejlepší z Grapefruitu za rok 2019

calendar 17. ledna 2020
tags Grapefruit

Leden je ideální doba pro bilancování předchozího roku. Proto jsme se do toho s vervou pustili i my a zrekapitulovali si všechny naše loňské počiny. V dnešním článku vám prozradíme zásadní novinky a události, které nás v Grapefruitu potkaly v roce 2019. A že jich rozhodně nebylo málo!

Pořádali jsme zajímavé přednášky ze světa online marketingu 

Rok 2019 se už od počátku nesl ve znamení eventů a akcí. V lednu jsme uspořádali přednášku s názvem Jak se stát správcem sociálních sítí, o kterou byl obrovský zájem. V rámci přednášky jsme se zaměřili na to, co všechno by měl znát správce sociálních sítí, kde je vhodné čerpat inspiraci nebo jaké nástroje by měl umět používat.

Celou přednášku můžete zkouknout na našem Youtube kanálu nebo si o zásadních bodech přečíst ve stejnojmenném článku na blogu

Jak se stát správcem sociálních sítí

Paralelně s touto akcí běžela příprava dalšího eventu, který se nesl v duchu rozvoje podnikání. Díky sérii přednášek na téma Jak si nechat z pražských dotací zaplatit 500 000 Kč na web, se účastníci v rámci jednoho dne dozvěděli o problematice dotací a navíc jsme více než 50 firmám rovnou pomohli se sepsáním žádosti o dotaci pro jejich projekt.

Jak si nechat z pražských dotací zaplatit 500 000 tisíc na web

Další zajímavou akcí, kterou jsme navázali na úspěch naší první přednášky, byla ta s názvem Jak porazit reklamní slepotu a získat nové zákazníky přes sociální sítě. Na ní jsme radili, jak zaujmout fanoušky trefnými příspěvky, vytvořit publikační plán nebo vyhodnocovat úspěšnost organického a placeného obsahu. Podrobný článek s využitím informací a poznatků z přednášky pro vás už brzy chystáme na blog, takže pokud vás téma zajímá — „stay tuned“ :-). 

Na červnové přednášce Digitální transformace jako krok k přežití ve světě jedniček a nul jsme probírali, jakými procesy musí firma projít při kompletní digitalizaci a proč je v současné době téměř nutností zapojit technologie nejen uvnitř firmy, ale i při komunikaci se zákazníky.

Zjišťovali jsme, jak využít sílu vlivu na konferenci Influencering

Od jara jsme také velmi intenzivně připravovali naši největší akci, kterou byla jednoznačně konference Influencering. Desítky speakerů z řad samotných influencerů i odborníků na influencer marketing, okolo 30 přednášek a diskuzí, praktické workshopy a hlavně našlapané info ze všech sfér influencer marketingu. Celé akce se zúčastnilo více než 120 lidí. Shrnutí akce si můžete prohlédnout ve videu nebo v článku Konference Influencering: Pocítili jsme sílu vlivu na vlastní kůži! na našem blogu.

Přijali jsme nové členy týmu (a dokonce i jednoho čtyřnohého)

Během loňského roku jsme také rozšířili náš tým o nové posily, především pro oblast správy sociálních sítí, copywritingu a e-mail marketingu.

A aby všechno šlapalo tak, jak má a nehroutili jsme se z návalu práce, rozhodli jsme se v dubnu nakonec obsadit ještě jednu pozici — Happiness manager, kterou svědomitě plní naše čtyřnohá firemní maskotka Sára :-). 

Přinášeli jsme vám fresh informace ze světa sociálních sítí a ukázali zákulisí „Grepu“

Během roku jsme se vám snažili na našem Facebooku, InstagramuLinkedInu přinášet hodnotné informace z „onlajnu“, informovat o novinkách, představovat nejzajímavější projekty a spolupráce a také vás nechat nahlédnout do zákulisí celého Grapefruitu. Prostřednictvím fotek jsme vás s sebou vzali na naše porady nebo na první oficiální „Grape párty“, kterou jsme v létě uspořádali pro naše zaměstnance.  

A konečně nastala nová, ještě šťavnatější, éra Grapefruitu!

V průběhu celého roku jsme také usilovně pracovali na tom, abychom dali celému Grapefruitu novou tvář a rozšířili naše sociální sítě.

V rámci hesla „Nová, ještě šťavnatější éra Grapefruitu“ se nám podařilo dotáhnout plánovaný redesign celého webu, dát strukturu a formu našim službám, založit blog, na který pravidelně publikujeme články z různých oblastí online marketingu a taky jsme rozjeli již zmíněný Youtube kanál. 

Co říci na závěr našeho bilancování? Rádi bychom poděkovali všem klientům a kolegům za skvělou spolupráci. Rok 2019 byl plný výzev, tvrdé práce a příležitostí. Dal nám hodně nových  zkušeností a také několik lekcí. Vyzbrojeni všemi poznatky se nemůžeme dočkat, co nám přinese rok 2020. Prý přeje novým projektům a odvážným činům, tak budeme doufat, že bude minimálně tak skvělý, jako ten minulý. Buďte při tom s námi prostřednictvím našich sociálních sítí nebo se na nás rovnou obraťte, pokud potřebujete radu či pomoc v oblasti online marketingu. 

Napište nám

Máte zájem o naše služby? Nebo vás jen zajímá více informací? Napište nám a my se vám ozveme.